Camilla Lindy

Olen paljasjalkainen espoolainen, syntyjäni Mankkaalta. Minulle tärkeitä asioita ovat kestävä kehitys, lasten ja nuorten riittävät mielenterveyspalvelut, koulujen turvallinen oppimisympäristö, kiusaamisen vastainen työ, erityisopetuksen pienryhmien turvaaminen, ammatillisen koulutuksen kuntoon saattaminen, koulujen ja päiväkotien sisäilmaongelmien korjaaminen ja ennaltaehkäisy,  viherympäristöjen turvaaminen, pölyttäjäystävällisten viheralueiden lisääminen sekä köyhyyden vähentäminen.

Koulutukseltani olen liiketalouden tradenomi (amk) ja pian valmis maisemasuunnittelija (amk). Työstän parhaillaan opinnäytetyötä Hämeen ammattikorkeakoulun rakennetun ympäristön koulutusohjelmassa. Työelämässä toimin Lääkärin sosiaalinen vastuu ry:n järjestökoordinaattorina ja sijaisopettajana.  Toimin Espoon Vihreiden hallituksessa, Espoon teknisen lautakunnan jäsenenä ja Omnian tarkastuslautakunnan varajäsenenä. Kesvin hallituksessa toimin varajäsenenä. Olin  seurakuntavaaliehdokkaana syksyllä 2018.